Systemy sprężania DYWIDAG: Jakość i uniwersalność na światowym poziomie
Systemy DYWIDAG są rozwijane, produkowane i dostarczane do klientów w taki sposób, aby sprostać wymogom globalnego rynku. Systemy sprężania DYWIDAG znane są na całym świecie jako produkty o dużej nośności, wytrzymałości i nieskomplikowanej budowie. Stosowane w konstrukcjach ze sprężonego betonu zapewniają bezpieczeństwo, wydajność i oszczędność. Od wielu lat systemy DYWIDAG znane są ze swej wyjątkowej uniwersalności i niezawodności. Zastosowane w Systemach DYWIDAG zabezpieczenia antykorozyjne znacząco wydłużają żywotność obiektów budowlanych.
Systemy sprężania splotami DYWIDAG
Wykorzystywane na całym świecie przy budowie mostów, budynków, obudów zabezpieczających i zapór. Dzięki możliwości różnicowania ilości splotów w cięgnach, nasze systemy mogą być zastosowanie w różnorodnych konstrukcjach i dostosowane do konkretnych potrzeb indywidualnych odbiorców. Systemy Sprężania z Przyczepnością są zgodne z Europejską Aprobatą Techniczną ETA-06/0022 i ETA-06/0025. Systemy te nadają się do zastosowania w podzespołach o niskich temperaturach w zbiornikach LNG i LPG.
Systemy Sprężania DYWIDAG bez przyczepności z pojedynczym splotem są zgodne z Europejską Aprobatą Techniczną ETA-03/0036. Ta dopracowana technologia sprawia, iż od wielu lat używane są z powodzeniem w różnego typu konstrukcjach, głównie płytowych, co świadczy o ich doskonałej funkcjonalności.
Systemy Sprężania Zewnętrznego Splotami DYWIDAG znajdują zastosowanie w konstrukcjach mostowych na całym świecie. Najnowsza konstrukcja tego typu uzyskała niedawno aprobatę ETA 09/0068. System umożliwia doprężenia cięgna lub jego wymienność.
Systemy sprężania prętami DYWIDAG
Od wielu lat stanowią synonim najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, najwyższej jakości i niezawodności. Obecnie systemy sprężania prętami są stosowane głównie w naprawach i wzmacnianiu różnych konstrukcji lub przy wykonywaniu połączeń konstrukcji betonowych i stalowych, np. w przypadku elektrowni wiatrowych. Pierwszą konstrukcją, do budowy której zastosowano prototyp systemu sprężania prętami DYWIDAG był most łukowy w Alsleben, w Niemczech, wzniesiony w roku 1927.
Od tamtej pory DYWIDAG stale ulepsza swoje systemy, zawsze o krok wyprzedzając aktualne rozwiązania technologiczne. Systemy sprężania prętami DYWIDAG są zgodne z Europejską Aprobatą Techniczną ETA-05/0123. Mogą być stosowane jako cięgna z przyczepnością, bez przyczepności lub jako zewnętrzne cięgna prętowe.