Systemy podwieszeń wantowych Referencje
Wanty splotowe DYNA Grip® | Wanty - szczegóły | Geometria mostu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa projektu / Inwestor | Funkcja | Kraj | Rok | Ilość | Typ naciągu | Typ kabla | Tonaż [t] | Ilość pylonów | Szer. [m] | Główne światło [m] | Długość całkowita [m] |
Dae Chung Bridge | droga | Korea Południowa | 2014 | 32 | ocynk./wosk/PE | DG-P 55 | 99 | 1 | 29,3 | 85 + 105 | 190 |
Viaducto de Noia, Xunta de Galicia | droga | Hiszpania | 2013 | 24 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31, 37, 55, 61 | 60 | 2 | 16,5 | 48 + 102 + 48 | 272 |
Ohio River Downtown crossing Louisville Jefferson County (Kentucky) Department of Highways | droga | USA | 2013 | 88 | wosk/PE | DG-P 37, 55, 73, 91, 109 | 552 | 3 | 26 | 90 + 225 + 225 + 90 | 630 |
Neak Leoung Bridge, Kingdom of Cambodia | droga | Kambodża | 2013 | 160 | ocynk./wosk/PE | DG-P 19, 31, 37, 55, 61 | 945 | 2 | 17 | 155 + 330 + 155 | 640 |
Siak IV at Pekanbaru, Province Riau | droga | Indonezja | 2012 | 56 | wosk/PE | DG-P 19, 31, 37, 55 | 250 | 1 | 20,7 | 153 + 50 | 203 |
Lake Champlain- Arch States of New York Vermont | droga | USA | 2011 | 64 | wosk/PE | DG-P 7 | 12 | 2 arches | 17,2 | 123 | |
A 50 Ewijk - Valburg Rijkswaterstaat oost-nederland | droga | Netherlands | 2011 | 80 | ocynk./wosk/PE | DG-P 73,91 | 833 | 4 | 33,1 | 105+270+105 | 1055 |
Elbebridge Schönebeck LB Bau Sachsen-Anhalt Structural Award 2014 | droga | Niemcy | 2011 | 36 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,37,55 | 200 | 1 | 11,6 | 185 | 489 |
Puente Cumandá Stup de Colombia | kładka | Ecuador | 2011 | 84 | ocynk./wosk/PE | DG-P 1 | 1,4 | 6 | 4,4 | 17+37+22 | 105 |
Waschmühltalbridge Landesbetrieb Mobilität Kaiserslautern | droga | Niemcy | 2011 | 36 | ocynk./wosk/PE | DG-P 55 | 47 | 6 | 20,9 | 45+68+68+45 | 227 |
Lowry Ave. Bridge Minnesota Department of Transportation | droga | USA | 2010 | 36 | wosk/PE | DG-P 19 | 24 | 2 arches | 32,6 | 137 | 275 |
Lille Stadium Lille Metropole | roof | France | 2010 | 10 | ocynk./wosk/PE | DG-P 37,55 | 2 steel trusses | 80 | 200 | ||
Aguascalientes- Arch City of Aguascalientes | droga | Mexico | 2010 | 34 | ocynk./wosk/PE | DG-P 19 | 16 | 2 arches | 16,0 | 150 | |
Bacher Lechbrücke Land Tirol | droga | Austria | 2009 | 11 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,37,55 | 15 | 1 | 11,1 | 48 | 68 |
Albox Albox County | droga | Hiszpania | 2009 | 11 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,37,55 | 23 | 1 | 13,5 | 23+64+24 | 112 |
Most na rzece Elbow Calgary Stampede | droga | Kanada | 2009 | 28 | wosk/PE | DG-P 12,19 | 22 | 1 | 12,5 | 48,5 | 64 |
Most Sae Poong Iksan Construction and Management Administration | droga | Korea Południowa | 2009 | 114 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12,37, 55,61 | 505 | 3 | 23,9 | 85+220+ 220+85 | 875 |
Most Pitt River Vancouver | droga | Kanada | 2008 | 96 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,61 | 275 | 2 | 48,0 | 95+190+95 | 380 |
Manises-Paterna Diputación de Valencia | droga | Hiszpania | 2008 | 34 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,37,55 | 106 | 1 | 22,4 | 53+92 | 145 |
Rheinbrücke Wesel Landesbetrieb Strassen NRW | droga | Niemcy | 2008 | 72 | ocynk./wosk/PE | DG-P 37,55 | 700 | 1 | 29,2 | 335 | 773 |
Most North Ave Miasto Chicago | droga | USA | 2007 | 24 | wosk/PE | DG-P 19,31 | 10 | 2 | 24,8 | 26+77+26 | 128 |
Karlsbad Reditelství silnic a dálnic CR | droga | Rep. Czeska | 2007 | 32 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12,19 | 18 | 2 | 14,9 | 26+64+29 | 121 |
Most Łukowy Gajo Miasto Geoje | droga | Korea Południowa | 2007 | 80 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12 | 23 | 2x3 arches | 17,0 | 90+150+90 | 330 |
Pont de Volonne Département Alpes-de-Haute-Provence | droga | Francja | 2006 | 22 | ocynk./wosk/PE | DG-P 19,31 | 26 | 2 | 11,0 | 32+102+32 | 166 |
Most Prospect Verona Departament Transportu stanu Maine | droga | USA | 2006 | 40 | epoksyd | DG-E 61,71 | 640 | 2 | 17,5 | 146+354+146 | 646 |
Pomeroy Mason Departament Transportu stanu Ohio | droga | USA | 2005 | 48 | wosk/PE | DG-P 19,31,37, 55,61 | 227 | 2 | 23,3 | 74+206+74 | 354 |
Nymburk Most Reditelství silnic a dálnic CR | droga | Rep. Czeska | 2005 | 24 | ocynk./wosk/PE | DG-P 55 | 60 | 2 | 16,2 | 41+132+41 | 214 |
Most Freddie Mac Freddie Mac | kładka | USA | 2005 | 6 | wosk/PE | DG-P 7 | 2,3 | 2 | 3,9 | 44 | 49 |
Ziegelgrabenbrücke DEGES | droga | Niemcy | 2005 | 32 | ocynk./wosk/PE | DG-P 37 | 150 | 1 | 16,0 | 198+126 | 583 |
Ponte de Machico Governo Regional da Madeira | droga | Madera | 2004 | 8 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12 | 2 | 2 | 10,2 | 17+36+19 | 72 |
Most Łukowy Apollo Metro Bratislava | droga | Słowacja | 2004 | 66 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12 | 30 | 2 arches | 32,0 | 231 | 231 |
Most Provencher Winnipeg | kładka | Kanada | 2003 | 44 | ocynk./wosk/PE | DG-P 12,14 | 45 | 1 | 7,0 | 83+110 | 192 |
Most Lane Avenue Columbus, Ohio | droga | USA | 2003 | 20 | wosk/PE | DG-P 19 | 19 | 1 | 34,2 | 57+57 | 113 |
Most Maumee MiastoToledo | droga | USA | 2002 | 40 | epoksyd | DG-E 121,157 | 914 | 1 | 38,7 | 187+187 | 2.682 |
Mosty na 6th Street Miasto Milwaukee | droga | USA | 2002 | 48 | wosk/PE | DG-P 31,37 | 205 | 2 | 17,5 | 2*(38+60) | 583 |
Most Kampen Rijswater Bouwdienst | droga | Holandia | 2002 | 24 | ocynk./wosk/PE | DG-P 37,55,91 | 187 | 1 | 20,0 | 91+150 | 241 |
Most im. Nelsona Mandeli Władze lokalne | droga | Rep. Południowej Afryki | 2002 | 52 | ocynk./wosk/PE | DG-P 19,31, 37,55 | 104 | 2 | 14,2 | 42+176+66 | 284 |
Most Zevenaar NS Railinfrabeheer | droga | Holandia | 2001 | 16 | ocynk./wosk/PE | DG-P 32,44 | 18 | 4 | 15,5 | 15+50+15 | 80 |
Most Rosario Victoria Ministerio servicios publicos | droga | Argentyna | 2000 | 128 | ocynk./wosk/PE | DG-P 31,37,55, 61,73 | 770 | 2 | 22,8 | 120+350+120 | 590 |