Referencje
Podwieszenia za pomocą prętów, bez przyczepności oraz Zabezpieczenie
Antykorozyjne DYNA-Shield
Podwieszenia za pomocą prętów z przyczepnością | Wanty - szczegóły | Geometria mostu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa projektu / Inwestor | Funkcja | Kraj | Rok | Ilość | Typ | Tonaż [t] | Ilość pylonów | Szerokość [m] | Główne światło [m] | Długość całkowita [m] | |
Most del Ejercito, downstream Ministerstwo Transportu | droga | Peru | 2011 | 38 | wieloprętowe | 9 | arch | 9,4 | 106 | 106 | |
Most del Ejercito, upstream Ministerstwo Transportu | droga | Peru | 2011 | 38 | wieloprętowe | 9 | arch | 9,4 | 106 | 106 | |
Most Tarapoto Ministerstwo Transportu | droga | Peru | 2011 | 48 | jednoprętowe | 6 | arch | 6 | 95 | 95 | |
Most Atumpampa Ministerstwo Transportu | droga | Peru | 2009 | 64 | wieloprętowe | 11 | 2 | 7 | 84 | 84 | |
Most Bolognesi Ministerstwo Transportu | droga | Peru | 2002 | 32 | wieloprętowe | 20 | arch | 22,7 | 150 | 150 | |
Darby Creek Franklin County, Ohio | droga | USA | 2001 | 104 | jednoprętowe | 5 | 2 | 10,0 | 11+65+11 | 87 | |
Most Lechsteg Wladze lokalne Reutte | kładka | Austria | 1995 | 14 | jednoprętowe | 3,2 | 1 | 4,3 | 32+24 | 56 | |
Most Scripps Crossing Uniersytet Kalifornijski | kładka | USA | 1993 | 15 | jednoprętowe | 3 | 1 | 5,0 | 35+10 | 45 | |
Most Shinhama Prefektura Saga | droga | Japonia | 1994 | 40 | wieloprętowe | 82 | 1 | 11,3 | 79+69 | 150 | |
Most Salpasilta Urzad Mieszkalnictwa Joenssu | kładka | Finlandia | 1994 | 12 | jednoprętowe | 3,4 | 1 | 4,5 | 20+40 | 60 | |
Most Chikuma Prefektura Nagano | droga | Japonia | 1993 | 48 | wieloprętowe | 108 | 2 | 15,3 | 59+56 | 116 | |
Most Heisei Nakano City | droga | Japonia | 1992 | 24 | wieloprętowe | 50 | 1 | 10,5 | 75+75 | 152 | |
Most Yelcho River Ministerstwo Transportu | droga | Chile | 1989 | 56 | jednoprętowe | 51 | 2 | 6,4 | 50+150+50 | 250 | |
Most Takinokouen Agencja Rozwoju Hokkaido | droga | Japonia | 1990 | 20 | wieloprętowe | 50 | 2 | 14,8 | 44+80+44 | 169 | |
Most Dame Point Jacksonville WladzeTransportowe | droga | USA | 1987 | 288 | wieloprętowe | 1800 | 2 | 32,3 | 198+396+198 | 2.005 | |
Most Yoshimi Saku Cho | kładka | Japonia | 1987 | 6 | wieloprętowe | 5 | 1 | 4,3 | 45+45 | 89 | |
Most Shin Ayabe Wladze lokalne prefektury Kioto | droga | Japonia | 1986 | 20 | wieloprętowe | 95 | 1 | 10,8 | 110 | 392 | |
Most Kotaki Tannan Cho | droga | Japonia | 1984 | 12 | wieloprętowe | 11 | 1 | 7,2 | 44+44 | 90 | |
Most Matsugayama Wladze Prefektury Kanagawa | droga | Japonia | 1978 | 16 | wieloprętowe | 26 | 1 | 4,2 | 96,5 | 130 | |
Most Namiki Japan Housing Corporation | droga | Japonia | 1978 | 8 | wieloprętowe | 9 | 1 | 7,0 | 40+40 | 81 | |
Most Sto Domingo MOP Santo Domingo | droga | Dominikana | 1975 | 8 | wieloprętowe | 8 | 2 | 28,5 | 30+60+30 | 120 | |
2. Drugi most glówny HOECHST Chemicals, Frankfurt | rail/droga | Niemcy | 1972 | 104 | wieloprętowe | 290 | 1 | 31,0 | 94+148+26 | 300 | |
Hala serwisowa Frankfurt n. Menem - lotnisko | hangar | Niemcy | 1970 | 20 | wieloprętowe | 59 | 10 | 102,0 | 135+135 | 321 |
Podwieszenia za pomocą prętów, bez przyczepności oraz Zabezpieczenie Antykorozyjne DYNA-Shield | Wanty - szczegóły | Geometria mostu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa projektu / Inwestor | Funkcja | Kraj | Rok | Ilość | Typ | Tonaż [t] | Ilość pylonów | Szer. [m] | Główne światło [m] | Długość całkowita [m] | |
Most Marsupial Milwaukee | kładka | USA | 2005 | 4 | jednoprętowe | 1,2 | 6 | 3,3 | 5x24+29 | 196 |
Structural bar stays | Wanty - szczegóły | Geometria mostu | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nazwa projektu / Inwestor | Funkcja | Kraj | Rok | Ilość | Typ | Tonaż [t] | Ilość pylonów | Szer. [m] | Główne światło [m] | Długość całkowita [m] | |
Benquerencia bridge Toledo County | kładka | Hiszpania | 2011 | 40 | galvanized M30,M36,M42,M48,M56 | 11 | 1 | 3,3 | 170 | 170 | |
Buenavista bridge Toledo County | kładka | Hiszpania | 2011 | 28 | galvanized M30,M36,M42 | 9 | 1 | 4,0 | 97 | 97 |